ג'ארד ס. גילמור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ארד ס. גילמור
Jared S. Gilmore
לידה 30 במאי 2000 (בן 23)
סן דייגו, קליפורניה, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Jared Scott Gilmore עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2009 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ג'ארד סקוט גילמוראנגלית: Jared S. Gilmore; נולד ב-30 במאי 2000)[1]הוא שחקן אמריקאי הידוע בעיקר בזכות תפקידיו כהנרי מילס בסדרה עד עצם היום הזה וכבובי דרייפר בסדרה מד מן. בשנת 2012 הוא זכה בפרס האמן הצעיר לשחקן הטוב ביותר בסדרת טלוויזיה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גילמור נולד בסן דייגו, קליפורניה.

למד שנתיים בבית ספר להכשרת שחקנים, דוגמנים, וזמרים ע"ש ג'ון רוברט פאוורס בסן דייגו. על פי וראייטי,[2] גילמור החל את קריירת המשחק שלו שלא במתכוון, לאחר שהגיע לציידי כישרונות שהיו מעוניינים באחותו התאומה, טיילור. לאחר אודישנים רבים, השיג עבודות בדוגמנות ומשחק בפרסומות.

תפקידים מרכזיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2009 לוהק גילמור לדמותו של בובי דרייפר, אותה גילמו שני שחקנים נוספים: אהרון ארט ומיקוול האקווי.

ב-2011 עזב גילמור את מד מן ולוהק לסדרה "עד עצם היום הזה". הוא גילם את דמותו של הנרי מילס, דמות ראשית בסדרה, במשך 6 עונות. יוצרי הסדרה, אדם הורביץ ואדי קיציס, אמרו על דמותו של הנרי כי היא דמות מורכבת מצד אחד, אך מצד שני מאוד רגישה.[2] גילמור ענה מאוד על אופייה הנדרש של הדמות. לדבריו "אני מתחבר להנרי כיוון שאני גם בן 11 ויש לי דמיון טוב מאוד. אני נהנה להמציא ולשחק משחקים במציאות חלופית בעצמי".

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בטקס פרסי האמן הצעיר מספר 33, זכה גילמור בפרס עבור הביצועים הטובים ביותר בסדרת טלוויזיה. בשנה שלאחר מכן היה מועמד בשנית לקבלת אותו פרס, אך לא זכה.

גילמור היה אחד משחקני מד מן כאשר הסדרה זכתה בפרס גילדת שחקני המסך על ביצוע מעולה של אנסמבל בסדרת דרמה בשנת 2010 לעונה 3.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ג'ארד ס. גילמור בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]