בן סטרונג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
בן סטרונג
Ben Strong
לידה 18 בספטמבר 1986 (בן 37)
מנאסאס, וירג'יניה, ארצות הברית
עמדה סנטר
גובה 2.11 מטרים
מכללה מכללת גילפורד
דראפט לא נבחר, 2008

בן סטרונג (אנגלית: Ben Strong; נולד ב-18 בספטמבר 1986) הוא כדורסלן עבר אמריקאי ממוצא אינדיאני, אשר שיחק באופן פעיל בין השנים 2008–2016 בעמדת הסנטר ומתנשא לגובה של 2.11 מטרים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטרונג אשר נולד וגדל במיאמי, פלורידה, החל לשחק כדורסל בקבוצות כדורסל מקומיות וכן לאחר מכן בקבוצת בית ספרו. לאחר סיום לימודיו בתיכוניים הצטרף אל מדיה של מכללת גילפורד מליגת הדיוויז'ן השלישית של ה-NCAA. בעונתו הרביעית והאחרונה במכללה, נבחר לשחקן העונה בליגה, לאחר שסיים את העונה כמלך הסלים (26 נקודות), מלך הריבאונדים (11 כדורים חוזרים) וכמלך החסימות (2.2 חסימות).

לאחר ארבע שנים במדי המכללה, סטרונג נבחן אצל קבוצת הכדורסל מכבי חיפה במחנה האימונים שקיימה במיאמי, והרשים את מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי והוחתם לשתי עונות.[1] סטרונג הוביל את הקבוצה למשחקי ההצלבה ואף לגמר גביע המדינה, אך הפסיד עם קבוצתו להפועל חולון.

משחק השיא של בן סטרונג היה במסגרת המחזור הרביעי בעונת 2009/2010 בניצחון 65–72 על הפועל חולון. בן סטרונג קלע 18 נקודות והוריד 8 כדורים חוזרים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ שי לוי, ‏הסנטר בן סטרונג חתם במכבי חיפה, באתר ONE‏, 11 באוגוסט 2008