‎+44

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
+44
משמאל לימין: קרייג פיירבאו, טראוויס בארקר, מארק הופוס ושיין גלאגר במהלך הופעה.
משמאל לימין: קרייג פיירבאו, טראוויס בארקר, מארק הופוס ושיין גלאגר במהלך הופעה.
מקום הקמה לוס אנג'לס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוקד פעילות לוס אנג'לס, קליפורניה, ארצות הברית
תקופת הפעילות 2005–2009 (כ־4 שנים)
סוגה פאנק רוק
פופ פאנק
רוק אלטרנטיבי
חברת תקליטים Columbia
אתר רשמי
חברים
מארק הופוס
טראוויס בארקר
שיין גלאגר
קרייג פיירבאו
חברים לשעבר
קארול הלר
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

+44 (פלוס 44) היא להקה שהוקמה בפברואר 2005 על ידי שניים מחברי להקת "בלינק-182" לאחר שזאת הכריזה על "הפסקה בלתי מוגבלת בזמן". הרעיון להקמתה עלה בעת שבלינק-182 שהו בסיבוב ההופעות האחרון שלהם בבריטניה ושמה לקוח מקידומת החיוג הבינלאומית של המדינה. סגנון הלהקה הוא רוק[1].

בלהקה ארבעה חברים:

בנובמבר 2006 הוציאה הלהקה את אלבומה הראשון, "When Your Heart Stops Beating", שהגיע למקום העשירי במצעד מכירות האלבומים האמריקני באותו שבוע. הסינגל הראשון מתוך הדיסק היה "When Your Heart Stops Beating" בארצות הברית ואילו באירופה היה "Lycanthrope". הסינגל השני, "Baby Come On", יצא ב-17 בפברואר 2007. בקיץ 2007, יצאה הלהקה לסיבוב הופעות אשר נקרא "Honda Civic Tour" עם הלהקות פול אאוט בוי, דה אקדמי איז..., קוברה סטארשיפ ופול וול.
ב-23 באוקטובר 2007, הודיע הופוס באתר הרשמי שלו, www.himynameismark.com, כי הלהקה חתמה חוזה עם חברת התקליטים Interscope Records, כדי להתחיל לעבוד על האלבום השני.

גרסאות כיסוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה ביצעה גרסאות כיסוי בהופעות החיות שלה. השירים שנוגנו בהופעות הם "Christmas Vacation" של הדיסנדנטס, ו"The Metro" של ברלין.
בנוסף לזאת, למרות הצהרותיהם של מארק הופוס וטראוויס בארקר שלא יבצעו שירים של להקתם הקודמת בלינק-182 בהופעות של 44+, בוצעו, לשמחתם של מעריצי הלהקה שרובם היו מעריצי בלינק-182, שלושה מלהיטיה של הלהקה: "What's My Age Again?", "The Rock Show" ו-"Dammit" בהופעות שנכללו בסבב ההופעות "Honda Civic Tour"

הלהקה הקליטה שני קאברים (גרסאות כיסוי) לשירים:

  • Guten Tag, של להקת Wir Sind Helden הגרמנית שבוצע במסגרת פרויקט של שירות הורדת המדיה של חברת אפל, iTunes.
    הפרויקט נקרא iTunes Foreign exchange ובמסגרתו להקות מרחבי העולם מקליטות שירים אחת של השנייה, השיר שלהקת Wir Sind Helden תקליט הוא "When Your Heart Stops Beating".
  • I am One של להקת הסמאשינג פאמפקינס האמריקאית הוקלט במסגרת הקלטת דיסק מחווה ללהקה המצליחה, את השיר ניתן לשמוע בעמוד הMyspace של 44+.

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ רנן סולצ'ינר, עכבר העיר, השיר שלנו, באתר הארץ, 2 בינואר 2007