קובץ:Idalion palace - west - 09. wall.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(6,000 × 4,000 פיקסלים, גודל הקובץ: 11.67 מ"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
עברית: בתמונה: מבט מדרום־מערב על החומה המערבית בארמון אידליון/אדיל. במערב ארמון אידליון/אדיל התגלו חומה ושער מרשימים. השער המערבי של הארמון כלל כמה חדרים לעזרה לתנועה ליד השער, ומגדל אחד בכל צד. מדרום השער היה פתח תעלת הניקוז שעברה בדרך הראשית של הארמון מחצר פנימית א' וסייעה לנקז מי גשמים. החומה המערבית, שהשתרעה בעיקרה מדרום לשער, כללה לפחות ארבעה מגדלים (שניים מהם ליד השער המערבי), ועוביה הגיע לשבעה מטרים.
English: In the picture: A south-west look at the western wall in Idalion palace. In the west of Idalion palace, impressive gate and wall were revealed. The western gate consisted some rooms to assist the circulation near it, and a tower on each side of it. A built water channel starts from courtyard A, follows the main road of the palace and ends in the south of the gate, to help drain off rain water from the palace. The western gate consists at least four robust towers (two of which near the western gate), and its thickness was around seven meters.
תאריך יצירה
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר פעמי-עליון

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 4.0 בין־לאומי.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.

כיתובים

החומה המערבית בארמון אידליון/אדיל

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית17:11, 14 באפריל 2023תמונה ממוזערת לגרסה מ־17:11, 14 באפריל 2023‪4,000 × 6,000‬ (11.67 מ"ב)פעמי-עליוןUploaded own work with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

מטא־נתונים