קובץ:Handschar-13th-SS-Division-Emblem.svg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(קובץ SVG, הגודל המקורי: 1,043 × 571 פיקסלים, גודל הקובץ: 6 ק"ב)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור
Français : A version of the emblem of the 13th SS "Handschar" division (see en:13th Waffen Mountain Division of the SS Handschar (1st Croatian)).
תאריך יצירה
מקור File:Handschar-13th-SS-Division-Emblem.png
יוצר Futurhit12 &
מעלה היצירה המקורי היה AnonMoos מוויקיפדיה האנגלית

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
w:he:Creative Commons
ייחוס שיתוף זהה
הקובץ הזה מתפרסם לפי תנאי רישיון קריאייטיב קומונז ייחוס-שיתוף זהה 4.0 בין־לאומי.
הנכם רשאים:
  • לשתף – להעתיק, להפיץ ולהעביר את העבודה
  • לערבב בין עבודות – להתאים את העבודה
תחת התנאים הבאים:
  • ייחוס – יש לתת ייחוס הולם, לתת קישור לרישיון, ולציין אם נעשו שינויים. אפשר לעשות את זה בכל צורה סבירה, אבל לא בשום צורה שמשתמע ממנה שמעניק הרישיון תומך בך או בשימוש שלך.
  • שיתוף זהה – אם תיצרו רמיקס, תשנו, או תבנו על החומר, חובה עליכם להפיץ את התרומות שלך לפי תנאי רישיון זהה או תואם למקור.
Insignia This image shows a flag, a coat of arms, a seal or some other official insignia. The use of such symbols is restricted in many countries. These restrictions are independent of the copyright status.
Public domain This image is in the public domain according to German copyright law because it is part of a statute, ordinance, official decree or judgment (official work) issued by a German authority or court (§ 5 Abs.1 UrhG).

dansk  Deutsch  English  español  Esperanto  français  italiano  Malti  Nederlands  polski  sicilianu  suomi  svenska  Tiếng Việt  македонски  русский  українська  বাংলা  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  العربية  +/−

Nazi symbol הצהרה משפטית
תמונה זו מציגה (או דומה) לסמל ששימש את ממשלת גרמניה הנאצית או ארגון שקשור לה באופן הדוק, או מפלגה אחרת אשר נאסרה על ידי בית המשפט החוקתי הפדרלי של גרמניה. השימוש בסמלים של ארגונים אלה שנאסרו בגרמניה (כמו צלב קרס או צלב החץ (אנ')) אינם חוקיים גם באוסטריה, הונגריה, פולין, צ'כיה, צרפת, ברזיל, ישראל, אוקראינה, רוסיה ומדינות נוספות, תלוי בהקשר. בגרמניה החוק החל הוא סעיף 86a לחוק הפלילי (StGB), בפולין - סעיף (אומנות) 256 לחוק הפלילי (Dz.U. 1997 nr 88 poz. 553).

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית18:56, 22 ביוני 2019תמונה ממוזערת לגרסה מ־18:56, 22 ביוני 2019‪571 × 1,043‬ (6 ק"ב)Futurhit12User created page with UploadWizard

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

שימוש גלובלי בקובץ

אתרי הוויקי השונים הבאים משתמשים בקובץ זה:

מטא־נתונים