קובץ:גינה קהילתית נווה צדק.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,700 × 1,197 פיקסלים, גודל הקובץ: 392 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.

תקציר

תיאור הגינה הקהילתית הראשונה בישראל. הוקמה בשנת 1983 על ידי קבוצה מתושבי שכונת נוה צדק, ביזמת דוד הירש, תושב השכונה דאז, אשר גם פיתח וטיפח אותה במשך השנים. בשנת 1993הוכרזה הגינה כגינה ציבורית על ידי עיריית תל אביב ומאז העירייה היא שמתחזקת אותה. הגינה שוכנת בקרן הרחובות שלוש ושטיין, מול הכניסה הצפונית מזרחית למתחם מרכז סוזן דלל, ומשתרעת על שטח של כמחצית הדונם. העצים והצמחים המאכלסים את הגינה כיום, לרבות שני עצי האיקליפטוס הגדולים במרכזה, הם אותם העצים והצמחים אשר נשתלו וניטעו בה בשנות ה-80. קיומה של הגינה הובטח סופית רק בשנת 2006 כאשר, בעקבות מאבק ציבורי, בוטלה החלטה של מנהל מקרקעי ישראל להוציא את שטח הגינה למכרז לבניה למגורים. התמונה צולמה בשלהי שנות השמונים מכוון חצר ביתו של דוד הירש ברחוב שטיין.ן.
מקור נוצר על־ידי מעלה היצירה
יוצר Thinkingarena

רישיון

אני, בעל זכויות היוצרים על עבודה זו, מפרסם בזאת את העבודה תחת הרישיון הבא:
Creative Commons CC-Zero קובץ זה זמין לפי תנאי הקדשה עולמית לנחלת הכלל CC0 1.0 של Creative Commons.
האדם ששייך יצירה להיתר הזה הקדיש את היצירה לנחלת הכלל על־ידי ויתור על כל הזכויות שלו או שלה על היצירה בכל העולם לפי חוק זכויות יוצרים, לרבות כל הזכויות הקשורות או הסמוכות כקבוע בחוק. באפשרותך להעתיק, לשנות, להפיץ, או להציג את היצירה, אפילו למטרות מסחריות, וכל זה אפילו מבלי לבקש רשות.

כיתובים

נא להוסיף משפט שמסביר מה הקובץ מייצג

פריטים שמוצגים בקובץ הזה

מוצג

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית02:11, 24 במרץ 2013תמונה ממוזערת לגרסה מ־02:11, 24 במרץ 2013‪1,197 × 1,700‬ (392 ק"ב)Thinkingarena{{Information |Description= |Source={{own}} |Date= |Author= Thinkingarena |Permission= |other_versions= }}

הדפים הבאים משתמשים בקובץ הזה: