משתמש:Wincal123

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף משתמש:Impact Sheffield)

רב סרן אורי אזולי[עריכת קוד מקור | עריכה]

רב סרן אורי אזולי הינו חלל מערכות ישראל אשר נולד בשנת 1970 הוביל והנחיל ערכים לרבבות חיילים במהלך שירותו הצבאי. אורי נפל בעת מילוי תפקידו בשנת 1996 בעת מארב בלבנון, כאשר היה כמעט בן 26. יהיה זיכרו ברוך.

בבילוגרפיה אישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אורי אזולי הוא בנם של  מטילדה ומשה אזולי. אורי נולד ביום כ"ד בחשוון תשלא 23 נובמבר 1970  בעיר בקרית שמונה שבגליל העליון. אורי היה אח לעשרה אחים מתוכם אורלי אחותו התאומה.

 אורלי ואורי התאומים נולדו לאחר טרגדיה משפחתית  שבה שכלו ההורים מטילדה ומשה את בנם הצעיר יעקב עקב מחלה.

 אורי גדל ובגר בקרית שמונה.   החל מבית-הספר היסודי "המגינים" דרך תיכון "דנציגר" עד גיוסו לצבא הגנה לישראל. אורי התבלט בצניעותו העריץ את אביו וספג ממנו את ערכי אהבת הארץ והזולת, אותם מימש בחייו הקצרים ואף הנחיל לאחרים.

אורי הצטיין בספורט ובלימודים והאמין בשילוב הרוח והגוף . הוא השתתף בתחרויות אזוריות וארציות ואף במרתונים במסגרת ענף האתלטיקה הקלה . בגיל ארבע עשרה החל להתאמן ברוגבי, ספורט נוקשה המצריך הרבה כוח ומידה לא מבוטלת של אינטליגנציה ומהירות. אורי הצטרף לקבוצת הרוגבי של הגליל העליון והפך לאחד השחקנים המובילים.

לימים לאחר גיוסו לצבא, כשחסרו שחקנים להרכב, הזעיקו אותו מקצות הארץ להשתתף בתחרויות הקבוצה אליה היה שייך. בחופשות הצבאיות, עבד אורי עם אביו במטעים של חוות הניסיונות. העבודה  שכללה קטיף בחודשי הקיץ החמים ופריסת צנרת השקיה שגם בתחום זה הוא גילה נמרצות וכוח רב.

חוזקו הפיסי הסתיר אדם רגיש שאהב לכתוב, בעיקר שירה. את רעיונותיו הוא הביע בפשטות, בחוכמה ובעיקר בהומור. מתוך יומנו: "אדם כמוהו כסלע / מחלומות אין ספור לבבו מבקש לבקוע /ומבפנים לבבו כבר נשבר / ויראו כל הברואים / כן גם סלעים נשברים"

אביו של אורי סיפר : "כאשר אורי היה בא לחופשה, היה מתיישב לידי ומרכין ראש. הבן שלי, עם עוצמה של אריה, מטר שמונים גובה, היה יושב לידי ונותן לי ללטף לו את השיער".

שירות צבאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

נפילתו בקרב[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]