משתמש:Gennesect/ביכורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Aa512

היי! אני אביב, משתמש בויקיפדיה העברית מעל לשנה. הצטרפתי לויקיפדיה על מנת לתקן כמה טעויות ואי דיוקים שהופיעו בכמה ערכים של סדרות ומוזיקה, ועם הזמן הפכתי לפעיל יותר ויותר והתחלתי להתחבר באופן קבוע.

פעילות בויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התחלתי כמשתמש שעורך, כותב ומתרגם ערכים בנושא מוזיקה, והרחבתי את המידע על זמרים ואמנים מוזיקליים רבים, ויצירותיהם. מדי פעם עזרתי ונעזרתי בכתיבה בידיד נוסף שהוסיף והרחיב ערכים בסגנון דומה.

באחד מן הימים, במהלך שהותי בויקיפדיה, נשלחה אליי הודעה, בה הוסבר שהכתיבה והניסוח שלי לא ברמה מספיק טובה, והמליצו לי להיעזר בחונך. שם הכרתי את אופק, שהציע לעשות לי חונכות מנדטורית. עם סיועו, נחשפתי לנושאים נוספים מלבד מוזיקה ותרבות, שלא תכננתי לעסוק בהם במהלך פעילותי, והתחלתי ליצור ולערוך ערכים בנושאים פוליטיים, מדיניים וגיאוגרפיים. במהלך החונכות למדתי דברים רבים על ויקיפדיה ומעבר לה.

קיבלתי גם את דרגת בדוק עריכות אוטומטית, דבר שגרם לי לתחושת סיפוק והקלה, שהשתפרתי בכתיבתי, ושרואים אותי כמשתמש אמין ותורם. לא מזמן סיימתי את תפקודי כחניך, ואני מודה על כל העזרה, התמיכה ושיתוף הפעולה לאופק, אלי, ניב, צביה ורבים אחרים מהם קיבלתי טיפים ועצות לגבי הכתיבה וההתנהלות בויקיפדיה.

כתיבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני נהנה לכתוב ולערוך ערכים וכן ללמוד מהם. מבין הערכים אותם כתבתי או תרגמתי, בהם אני גאה במיוחד ניתן למנות את יחסי ארצות הברית-יפן, אש קטצ'אם, ג'ס גלין, דיסקוגרפיה של אד שירן ואירוויזיון אסיה 2019. מלבד יצירת ערכים, התחלתי גם לכתוב מיזם.

מטרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני שמח להיות חלק מהקהילה הויקיפדית, וכיף לראות שהקהילה הולכת וגדלה, ויותר משתמשים פעילים תורמים ומסייעים לשיפורה וגדילתה של ויקיפדיה. לפי דעתי, המטרות העיקריות העומדות בפני הקהילה היא יצירת שיח ויקיפדי נעים ומכבד, והרחבת הכתוב בויקיפדיה בתור מאגר הידע הגדול בישראל.

בהמשך דרכי בויקיפדיה, אשמח להרחיב את תחומי העניין שלי, ולהוסיף מידע בנושאים השונים, כגון גיאוגרפיה, פוליטיקה, דיפלומטיה, מוזיקה, ואומנות.