לואי ויטון – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגיות: שוחזרה אות סופית באמצע מילה עריכה חזותית
שורה 1: שורה 1:
דוסון BMX
דוסון BMX[[מרוקו]].

===שנות ה-40 עד סוף המאה ה-20 של דניאל לייבזון ===
לאחר המלחמה החל בית האופנה לשלב עור בעיצוביו. הפופולריות של המותג גברה, והכנסתו השנתית בשנת [[1977]] הייתה 70 מיליון [[פרנק צרפתי]]. שנה לאחר מכן פתח המותג את החנויות הראשונות ב[[יפן]] – ב[[טוקיו]] וב[[אוסקה]]. בשנות השמונים הרחיב ויטון את נוכחותו ביבשת אסיה עם פתיחתן של חנויות ב[[טאיפיי]], ב[[טאיוואן]] וב[[סיאול]]. בשנת [[1987]] הוקם התאגיד [[LVMH]] ששנה לאחר הקמתו דווח שרווחיו של המותג לואי ויטון עלו ב-49 אחוז לעומת השנה שעברה. בשנת [[1989]] היו למותג מעל 130 חנויות מסביב לעולם.

בתחילת שנות ה-90 מונה אייבס קרסל למנכ"ל החברה. בשנת [[1996]] נערכו חגיגות לרגל ציון מאה שנה לסמל של המותג בשבע ערים שונות. ב-[[1997]] מונה [[מארק ג'ייקובס]] למנהל האומנותי של המותג. ג'ייקובס הוביל את המותג למקומות חדשים עם עיצובים פורצי דרך והשקת קו [[אופנה]] לנשים ולגברים כאחד. בשנת [[2000]] נפתחה חנות של המותג ב[[מרקש]] שב[[מרוקו]].


===במאה ה-21===
===במאה ה-21===
[[קובץ:Louis Vitton Ginza Namiki St..jpg|שמאל|ממוזער|250px|חנות לואי ויטון ב[[גינזה]], [[טוקיו]] (אדריכל: [[ג'ון אאוקי]])]]
[[קובץ:Louis Vitton Ginza Namiki St..jpg|שמאל|ממוזער|250px|חנות לואי ויטון ב[[גינזה]], [[טוקיו]] (אדריכל: [[ג'ון אאוקי]])]]
עמוס הןא שחור
בשנת [[2001]] עיצב ג'ייקובס קולקציית תיקים אשר כללו עיצובי גראפיטי מעל הלוגו. באותה שנה יצר ג'ייקוב גם צמיד שהיה התכשיט הראשון שיוצר תחת המותג לואי ויטון. בשנת [[2002]] הוצגה קולקציית השעונים הראשונה של ויטון. לאחר מכן נפתחה החנות של המותג ב[[גינזה]]. ב-[[2003]] חבר ג'ייקובס לאומן [[טאקאשי מוראקאמי]] כדי ליצור תבניות חדשות לסמל של לואי ויטון. באותה שנה נפתחו חנויות ב[[מוסקבה]] וב[[ניו דלהי]]. בשנת [[2004]] חגג המותג 150 שנות פעילות. בתחילת [[2011]] שכרה החברה את קים ג'ונס שהפך למעצב הראשי של בגדי הגברים של החברה. בשנת 2013 נפתחה החנות הראשונה ב[[ישראל]] ברמת אביב שבתל אביב בעזרת איש העסקים [[ג'ייקוב דנקנר]] (אשקלון).


==בישראל==
==בישראל==

גרסה מ־10:45, 9 במאי 2024

דוסון BMXמרוקו.

במאה ה-21

חנות לואי ויטון בגינזה, טוקיו (אדריכל: ג'ון אאוקי)

עמוס הןא שחור

בישראל

מותג מוצרי העור של לואי ויטון כולל חנות אחת בישראל. בעבר הייתה חנות גדולה של בית האופנה בכיכר המדינה עם קולקציות רחבות, אך ב-2013 נסגרה החנות ועברה לקניון רמת אביב, ובו היא נמצאת עד היום.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא לואי ויטון בוויקישיתוף