מדיה ויקי:Allmessagestext

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זוהי רשימה של כל הודעות המערכת שבמרחב השם "מדיה ויקי", המשמשות את ממשק האתר.

רק עורכי ממשק ומפעילי מערכת רשאים לערוך את ההודעות. לבקשת עריכת הודעות מערכת ניתן לפנות לדף הבקשות מבעלי ההרשאות.

ניתן לערוך את ההודעות גם באתר translatewiki. העריכה ב־translatewiki אינה טעונה הרשאה מוויקיפדיה העברית, ומשפיעה על כל האתרים המשתמשים במדיה ויקי.

מציאת שם הודעת מערכת

בדף מיוחד:הודעות המערכת מופיעה רשימה של כל ההודעות, אבל מכיוון שיש כמה אלפי הודעות, החיפוש בו עשוי להיות מאתגר.

מפעילים ועורכי ממשק של ויקיפדיה העברית יכולים לשנות את הטקסט של ההודעה בוויקיפדיה בעברית בלבד, והשינוי מופיע בה מייד אחרי פרסום השינוי. כל משתמש שרשום באתר translatewiki.net יכול לערוך את הטקסט שמופץ עם תוכנת מדיה־ויקי. עריכה כזו תופץ גם לוויקיפדיה בעברית אחרי הפצת התוכנה הבאה (בדרך־כלל ביום רביעי בשבוע הבא).

כדי לערוך את ההודעה בוויקיפדיה בעברית או ב־translatewiki.net צריך לדעת את מפתח ההודעה שרוצים לשנות.

ניתן למצוא את מפתח ההודעה בכמה דרכים:

  • הפעלת כוח ("brute force"): במילים אחרות, מעבר על כל ההודעות בדף מיוחד:הודעות המערכת, ושימוש בפונקציית החיפוש של הדפדפן, עם הטקסט העברי המתאים. פעולה זו היא יקרה ואטית - כאמור, יש מעל עשרת אלפים הודעות. זו האפשרות האחרונה שמומלצת, אם כל האפשרויות האחרות נכשלו. אם בוחרים לחפש ככה, כדאי לבחור לראות את המספר המרבי של ההודעות (5000) במסך אחד.
  • ניחוש תחילית שם ההודעה: לפעמים ניתן לנחש את קידומת שם ההודעה. לדוגמה, הודעות שקשורות בפונקציית ה"תודה" מתחילות ב־"thank". הזנת התחילית הזאת לתיבת המסנן מציגה במהירות וביעילות כמה עשרות הודעות רלוונטיות במקום עשרות אלפי הודעות.
  • ניתן להורות לוויקיפדיה להציג את שם ההודעה במקום ההודעה עצמה. זה נעשה על ידי בחירת "שפה" פיקטיבית בשם qqx, ומבוצע באופן הבא: בדף שמופיעה בו הודעת המערכת המתאימה, בִדקו את שורת הכתובת של הדפדפן, ומִצאו האם השורה כבר מכילה סימן שאלה, "?". אם אין סימן שאלה, הוסיפו לשורת הכתובת ?uselang=qqx. אם כבר מופיע סימן שאלה כחלק מהכתובת, הוסיפו &uselang=qqx. אחרי התוספת לשורת הכתובת לחצו Enter, והדף ייטען שוב, והפעם במקום כל הודעת מערכת יופיע מפתח ההודעה. ניתן להתקין סקריפט 81 שמוסיף ל"תפריט הנסתר" סעיף "הצג הודעות מערכת", שיבצע זאת הפעולה עבורכם בכל דף שאתם נמצאים בו.